نمایندگی گریتینگ

 

همچنین ببینید :

گریتینگ چیست؟

گریتینگ تهران

گریتینگ اصفهان

گریتینگ قم

گریتینگ زنجان

گریتینگ قزوین

 

طراحی گریتینگ با کیفیت و مرغوب در شرکت صنایع دژآهن پارسه

در طراحی گریتینگ که توسط کارشناسان بخش فنی صنایع دژآهن پارسه مربوطه انجام می گیرد فاکتورها و مشخصاتی مختلفی مانند میزان تحمل بار گریتینگ، مکان نصب و نوع کارایی گریتینگ، شرایط جوی و آب و هوایی و نحوه تولید و مواد اولیه مورد استفاده و همچنین نوع پوشش نهایی گریتینگ موثر است.

نمونه بارز و عظیم ساخت ونصب کلیه تجهیزات فلزی مورد نیاز سد سردشت کردستان اعم از انواع گریتینگ انواع پله وراه پله های فلزی با هندریل و ساخت ونصب گاردریل های لوله ای تاج سد انجام شد که نصب این گونه تجهیزات و راه پله در موقعیت های مربوط با گالری های زیر سد و شفت های بزرگ فقط در توان تیم نصب شرکت صنایع دژآهن پارسه بود. یکی از فاکتورهای اساسی ومهم در طراحی گریتینگ، انجام تست بارگذاری و طراحی گریتینگ بر اساس نوع مصرف مشتری و محل نصب می باشد. از این رو انتخاب گریتینگ مناسب و نوع گریتینگ را بایستی با دقت انتخاب نمایند.

امروزه با توجه با رشد روز افزون مصرف گریتینگ های فولادی وفلزی با پوشش گالوانیزه گرم، شرکت صنایع دژآهن پارسه با دارا بودن تیم فنی و مجرب و ماشین آلات به روز، ساخت ونصب واجرای انواع راه پله های فلزی، انواع کف پله های فلزی و هم چنین تولید ونصب هندریل ها وگاردریل های مورد نیاز جهت نصب بر روی پل ها وتاج سدها را در کارنامه و سوابق اجرایی خود دارد.

 

 

نوشته‌های تازه